1
0 €

A termék bekerült a kosárba

Üzleti feltételek

I.
A felek

Az Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ASF) a myukulele.hu online bolton keresztül kötött üzleti kapcsolatokra vonatkoznak, és meghatározzák a Vevő és az Eladó közötti jogokat és kötelezettségeket.

 

Eladó:

Ample, s.r.o.

Kpt.M.Uhra 72/24, 907 01 Myjava, Szlovákia

Cégjegyzékszám: 36276219

Adószám: 2022075759

Közösségi adószám: SK2022075759

A Trenčín Járásbíróság Cégjegyzékében bejegyzett társaság, szakasz: Kft, cégjegyzékszám:1765/T

 

E-mail:

 

Pénzintézet: Prima banka Slovensko, a.s.

IBAN: SK38 5600 0000 0069 0644 8001

SWIFT: KOMASK2X

 

(Az Ample, s.r.o. áfa-fizető.)

 

Vevő:

Magánszemély (Fogyasztó) vagy Jogi személy (Vállalat), aki saját felhatalmazása után elektronikus megrendelést küldött az eshop rendszere által feldolgozva.

A gazdasági egység által végrehajtott vásárlásokra a Kereskedelmi Törvénykönyv irányadó. 513/1991 Coll.

 

 

II.
Rendelés létrehozása

Az elektronikus megrendelés az elektronikus formanyomtatvány küldését jelenti, amely információkat tartalmaz a vevőről, az áruház ajánlatából megrendelt áruk listáját és a megrendelés teljes árát, amelyet az eshop rendszere dolgoz fel.

Az elküldött megrendelés csak az adásvételi szerződés tervezete. Az adásvételi szerződés úgy jön létre, hogy az Eladó e-mailben megerősíti a megrendelést.

A Vevő jogosult az elektronikus megrendelést indoklás nélkül lemondani a megrendelés teljesítésétől számított 24 órán belül, e-mailben. A megrendelés törlése esetén a vevőt nem terhelik a megrendelésének törlésével kapcsolatos díjak.

Abban az esetben, ha a vevő előre megfizette a megrendelést, az Eladó a már kifizetett vételárat vagy az alkatrészt 7 napon belül visszatéríti készpénz nélküli átutalással a vevő számlájára.

 

 

III.
Termék ára

Az e-boltban felsorolt áruk, szolgáltatások és díjak véglegesek, beleértve az áfát is, de nem tartalmazzák az áruszállítás árát. A vevő megrendelésének teljesítése előtt a szállítási költségeket látja a kosárban.

Minden kedvezmény érvényben van, amíg az ügyletek tartanak, kivéve, ha egy adott termékre másképp van meghatározva. Az eladó fenntartja a jogot a vételár megváltoztatására a jogszabályok változása, az árfolyamok változása, az infláció jelentős növekedése és az áruk gyártói és szállítói általi árak változása esetén, vagy ha az árak nem megfelelőek.

 

 

IV.
A Megrendelés kifizetése

A fizetés a következő módok egyikén történhet, az árak az áfát tartalmazzák euróban.

 

Online kártyás fizetés

A megrendelés teljesítése után a rendszer átirányítja a bank biztonságos fizetési átjárójába, amely lehetővé teszi az online fizetést a VISA, a Mastercard vagy a Maestro segítségével. Fizetése perceken belül jóváírásra kerül számlánkon.

 

Banki átutalás

A megrendelés teljesítése után e-mailt kap a szükséges fizetési adatokkal. A megrendelést a fizetés regisztrációja után küldjük el.

IBAN: SK38 5600 0000 0069 0644 8001

SWIFT: KOMASK2X

 

Utánvétes fizetés

Fizetés készpénzben vagy kártyával közvetlenül a futárnak a szállítás kézhezvételekor.

 

 

V.
A megrendelés kézbesítése

Az eladó köteles a vevő megrendelését teljesíteni és az árut a vevőnek a megrendelés e-mailes visszaigazolásától számított 30 napon belül eljuttatni a vevőhöz. Az áruk szállítási idejére vonatkozó információk az áruk leírásában találhatók, és azt jelentik, hogy az áruk általában milyen időtartamon belül állnak rendelkezésre a vevő számára. Ez a napok száma. A szállítási idő általában 2-7 munkanap. Ezt követően a hajózási társaság 24-48 órán belül kézbesíti a megrendelést.

 

A megrendelés akkor tekinthető kézbesítettnek, amikor a Vevő vagy az általa kijelölt harmadik fél (a szállító kivételével) átveszi és elfogadja a megrendelés minden részét, vagy ha:

  • a Vevő által egy megrendelésben megrendelt árukat külön szállítjuk, az utolsó leszállított áru átvételének pillanatában,
  • több részből vagy darabból álló szállított árut az utolsó rész vagy utolsó darab átvételének pillanatában

 

 

VI.
A szerződő felek kötelezettségei

Az Eladó vállalja, hogy a megfelelő típusú és mennyiségű árut szállítja a Vevőhöz az online megrendelés elküldésének napján érvényes vételáron és az ügylet fizetési feltételei szerint.

Az Eladó az áruval együtt a Vevő rendelkezésére bocsátja az árukkal kapcsolatos összes vonatkozó dokumentumot: Számlát (adóigazolást), ill. Garanciakártya (ha a gyártó biztosítja).

A Vevő vállalja, hogy a rendelési folyamat során helyesen tölti ki az összes elérhetőségét, amelyet a kitöltés után ellenőriznie kell.

A Vevő kötelezettséget vállal a megrendelt áruk megfelelő átvételére, a csomagolás sértetlenségének ellenőrzésére és a szállítás során felmerülő hibák vagy sérülések esetén haladéktalanul tájékoztatja a fuvarozót és kárjelentést ír vele. Ha a küldemény tartalmának megrongálódása vagy részleges elvesztése a címzettnek történő átadáskor nem nyilvánvaló, a Vevő köteles indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb 24 órán belül. A Vevő megtagadhatja a küldemény átvételét, ha az nyilvánvalóan ellentmond az adásvételi szerződésnek, vagy ha a küldemény hiányos vagy sérült.

A Vevő csak akkor szerzi meg az áruk tulajdonjogát, miután a vételárat teljes mértékben megfizette, és a megrendelt árut később elfogadta a fuvarozótól.

 

 

VII.
Elállás a szerződéstől

A Vevő jogosult indoklás nélkül elállni a szerződéstől az áru átvételétől számított 14 napon belül. Ha az áru eredeti állapotában van, csomagolva van, a Vevő az áru átvételétől számított 30 napon belül visszaküldheti. Csak a fogyasztó (magánszemély) gyakorolhatja ezt a jogot. Ha a Vevő jogi személy (vállalat), akkor a Vevő nem jogosult az áruk visszaküldésére.

 

Az árukat akkor kell a Vevő által átvettnek tekinteni, amikor a Vevő vagy az általa kijelölt harmadik fél, a szállító kivételével, elfogadja a megrendelt áruk minden részét, vagy

  • a) a Vevő által egyetlen megrendelésben megrendelt árukat külön szállítjuk, az utolsó leszállított áru átvételének pillanatában,
  • b) a megrendelt áruk az utolsó alkatrész vagy darab átvételének időpontjában több részből vagy darabból állnak,
  • c) az árukat korlátozott ideig ismételten megrendelik, az első leszállított áru átvételének időpontjában.

 

A Vevő még az elállási időszak kezdete előtt elállhat a szerződéstől, amelynek tárgya az áruk leszállítása.

 

Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorá obsahuje:

  • a fogyasztó egyedi igényeinek megfelelő áruk, egyedi termékek vagy kifejezetten egy fogyasztónak szánt áruk értékesítése,
  • olyan sürgős javítások vagy karbantartások végrehajtása, amelyekre a fogyasztó kifejezetten felkérte az Eladót; ez nem vonatkozik a javítási vagy karbantartási munkálatokhoz szükséges pótalkatrészektől eltérő áruk értékesítésére vonatkozó szolgáltatási szerződésekre, amennyiben azokat az eladó fogyasztói látogatása során kötötték, és a fogyasztó nem előre megrendelte ezeket a szolgáltatásokat vagy árukat,
  • védőcsomagolásban értékesített hangfelvételek, videofelvételek, audiovizuális felvételek, könyvek vagy számítógépes szoftverek értékesítése, ha a fogyasztó kicsomagolta a csomagolást,
  • nem védőfedélben szállított könyvek értékesítése.

 

Fogyasztási cikkek (pl. Húrok, csákányok, tisztítószerek stb.) Esetében a szerződéstől való elállás csak akkor alkalmazható, ha a Vevő sértetlen, nem kopott, szennyezetlen és fel nem használt, eredeti eredeti csomagolásban szállítja az árut.

 

A Vevő e-mailben köteles tájékoztatni az Eladót a szerződéstől való elállás szándékáról az címre, ahol megadja a megrendelés számát és létrehozásának dátumát. A Vevő kitöltött és aláírt visszavonási űrlapot csatol a csomaghoz. Az elállási űrlap itt érhető el: Elállási forma (PDF)

 

Kérjük, küldje el az árut a mellékelt visszavonási űrlappal cégünk címére:

 

Ample, s.r.o.

Kpt. M. Uhra 72/24

907 01 Myjava

Szlovákia

Kapcsolattartó: Slavomír Smolík

Tel.: +421 944 288 332

 

Az elállási jog gyakorolható úgy is, hogy elállási értesítést küld a 14 (vagy meghosszabbított 30) napos időszak utolsó napján.

 

Az elállási értesítés kézhezvétele után az Eladó legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a Vevőnek az általa a Szerződés alapján vagy azzal kapcsolatban kapott összes kifizetést, beleértve a szállítási költségeket is. Az eladó ugyanúgy visszatéríti a fizetést, mint a vevő a fizetéskor. A Vevő megállapodhat az Eladóval a visszatérítés más módjáról is.

 

A szerződéstől való elállást követően az eladó nem köteles visszafizetni a vevőt az áru átadása előtt, vagy amíg a vevő nem bizonyítja az áru visszaszolgáltatását az eladónak, kivéve, ha az eladó személyesen javasolja az áru átvételét vagy az általa felhatalmazott személy útján.

 

A Vevő köteles az elállástól számított legkésőbb 14 (vagy meghosszabbított 30) napon belül visszaküldeni vagy átadni az Eladónak az árut. Ez az időszak akkor tekinthető fenntartottnak, ha az árut legkésőbb az időszak utolsó napjáig szállították át fuvarozásra.

 

A szerződéstől való elálláskor a Vevő csak az áru visszaküldésének költségeit viseli az eladónak vagy az eladó által az áru átvételére felhatalmazott személynek, valamint az áru visszaküldésének költségét, amelyet jellegéből adódóan nem lehet postai úton visszaadni.

 

A Vevő felelős az áru értékének az áruk kezeléséből eredő esetleges csökkenéséért, amely meghaladja az áru jellemzőinek és működőképességének megismeréséhez szükséges mértéket.

 

A Vevőnek lehetősége van kipróbálni az áru funkcionalitását a szállítás után, de nem tudja felhasználni az árut, ha eláll a szerződéstől. Az áru jellegének, jellemzőinek és működőképességének megismerése érdekében a fogyasztónak csak úgy kell kezelnie és ellenőriznie az árut, amilyenre a boltban lehetőség lenne. A Vevő köteles az árut az elállási időszak alatt kellő gondossággal kezelni és ellenőrizni.

 

Kérjük, próbálja megvédeni az árut a sérülésektől és a szennyeződésektől.

 

Kérjük, küldje vissza nekünk az árut eredeti csomagolásban, a kitöltött visszavonási űrlappal, a teljes kiegészítőkkel és a csomagolás minden részével együtt. Ha szükséges, használja a védő szállítócsomagolást az áru visszaküldéséhez. Ha már nem az eredeti csomagolás a tulajdonosa, kérjük, a megfelelő csomagolás használatával biztosítsa az áruk megfelelő védelmét a szállítás közbeni sérülésekkel szemben, és így kerülje el az elégtelen csomagolás okozta kártérítési igényünket. Felhívjuk figyelmét, hogy Ön felelős azért, hogy az áruk megérkezzenek hozzánk (ideértve a szállítmányunk által okozott esetleges károkat is), és minden kártérítési igényt egyénileg kell a fuvarozóval szemben benyújtani.

 

Az eladó jogosult elállni az adásvételi szerződéstől a készlet eladása, az áru nem elérhetősége miatt, vagy ha az adásvételi szerződésben megállapodott áruk gyártója, importőre vagy szállítója beszüntette a gyártást, vagy olyan súlyos változásokat hajtott végre, amelyek megakadályozták az eladót a Az eladó kötelezettségei, vagy ha ennek elérésére minden ésszerű erőfeszítés nélkül sem képes az árut a jelen Általános Szerződési Feltételekben meghatározott határidőn belül vagy az online áruházban megadott áron eljuttatni a vásárlóhoz. Az Eladó köteles erről a tényről haladéktalanul tájékoztatni a Vevőt, és az elállási értesítéstől számított 14 napon belül az elállási értesítéstől számított 14 napon belül, a Vevő által kijelölt számlára történő átutalással visszaadni a már kifizetett előlegeket az árukért.

 

 

VIII.
Követelések és garancia

Az Eladó felelős az áru hibáért, ha azt a Vevő átveszi. Alacsonyabb áron értékesített cikkek esetén az Eladó nem vállal felelősséget az alacsonyabb árban megkötött hibáért. Ha a tételek nem romlandók vagy használatosak, az Eladó felelős azokért a hibákért, amelyek a termék jótállási idő alatt történő átvételét követően következnek be.

 

A jótállási idő 24 hónap, kicsomagolt áruk 24 hónap, használt áruk 12 hónap, fogyasztási cikkek vagy alacsony anyagfogyasztású áruk (beleértve: plektrumokat, húrokat stb.) 3 hónap, míg a jótállás alatt csak az anyag és a gyártás értékelhető hibák.

 

A vásárlók, akik nem fogyasztók (magánszemélyek), garanciális ideje 12 hónap.

 

A vásárlás igazolása (számla) elegendő a panasz benyújtásához.

 

Ha az árunak hibája eltávolítható, a Vevőnek joga van ingyenesen, időben és megfelelően eltávolítani. Az Eladó indokolatlan késedelem nélkül eltávolítja a hibát.

 

A Vevő azonban már nem használhatja azokat az árukat, amelyeken hibát talált. A vásárlás után fellépő hibák esetén azokat a hiba felfedezésétől számított indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb a jótállási idő lejártáig fel kell jegyezni. A jótállási idő lejárta után a panasztétel joga lejár.

 

Az adott anyagra vagy felhasználásra jellemző értékcsökkenés nem minősül hibának. Nem hiba, ha az eladott termék jellegéből adódik, amikor annak élettartama rövidebb, mint a jótállási idő, és amikor az ilyen termék rendes használatával amortizálódik a jótállási idő lejárta előtt.

 

A hiba kijavítása helyett a Vevő kérheti a termék cseréjét, vagy ha a hiba csak a termék egy részét érinti, akkor az alkatrész cseréjét kérheti, ha az Eladónak az áru ára miatt nem merül fel aránytalan költség. vagy a hiba súlyossága. A hiba elhárítása helyett az Eladó a hibás terméket mindig hibátlanra cserélheti, ha ez nem okoz komoly nehézségeket a vevő számára. Olyan hiba esetén, amelyet nem lehet orvosolni, és amely megakadályozza, hogy az árucikk hibátlanul tárgyként rendesen felhasználásra kerüljön, a Vevőnek joga van a cikket kicserélni, vagy jogában áll elállni a szerződéstől. Ugyanezek a jogok a Vevőre vonatkoznak kijavítható hibák esetén, de ha a Vevő nem tudja megfelelően használni a cikket a javítás utáni megismétlődés miatt, vagy nagyobb számú hiba esetén. Egyéb helyrehozhatatlan hibák esetén a Vevő jogosult ésszerű árengedményre a termék árából.

 

A hibákért való felelősség joga az Eladóra vonatkozik, a székhely címén. Csere esetén a jótállási idő az új termék átvételét követően kezdődik. Ugyanez vonatkozik arra az esetre is, ha kicserélik azt a részt, amelyre a jótállást biztosítják.

 

A panasz elintézése a panasztételi eljárás megszüntetését jelenti a javított termék átadásával, a termék cseréjével, a termék vételárának visszaszolgáltatásával, a termék árából ésszerű kedvezmény megfizetésével, írásbeli elfogadó felhívással vagy annak indokolt elutasításával.

 

Panasz esetén az Eladó a panasz kezelésének módját haladéktalanul vagy összetett esetekben, legkésőbb a panasz keltétől számított 3 munkanapon belül, indokolt esetben határozza meg, különösen, ha a termék vagy szolgáltatás összetett műszaki értékelése szükséges, legkésőbb a panasz keltétől számított 30 napon belül. A panasz kezelésének módjának meghatározása után a panasz azonnal rendeződik, indokolt esetben a panasz később rendezhető; a panasz elintézése azonban a panasz keltétől számított 30 napnál tovább nem tarthat. A panaszkezelési határidő lejárta után a Vevőnek jogában áll elállni a szerződéstől, vagy joga van a terméket új termékre cserélni.

 

A Vevőnek joga van megtéríteni a jogos igények érvényesítésével kapcsolatban felmerült szükséges és céltudatosan felmerült költségeket (különösen a postaköltséget, amelyet a követelt áruk elküldésével fizetett). Az Eladó azonban fenntartja magának a jogot, hogy megtagadja az igényelt áru szállításának aránytalanul vagy indokolatlanul felmerült költségeinek megtérítését, miközben a Vevő - Fogyasztó igényének jogosultságát a Fogyasztó számára általában rendelkezésre álló legolcsóbb közlekedési eszközök alapján ésszerű erőfeszítéssel értékeli. Az Eladó nem felel az igényelt áruk egyedi szállításból eredő káráért.

 

Az eladó követeléskor köteles visszaigazolást adni a Vevőnek. Ha a panaszt e-mailben nyújtják be, az Eladó köteles a követelés visszaigazolását haladéktalanul eljuttatni a Vevőhöz. A követelés visszaigazolását nem kell átadni, ha a vevőnek lehetősége van ellenkező bizonyításra.

 

A garancia nem vonatkozik a következők okozta hibákra:

  • az áru mechanikai károsodása, amelyet a Vevő a termék átvételét követően okozott,
  • az áruk felhasználása a gyártó utasításainak megsértésével,
  • az áruk olyan körülmények között történő felhasználása, amelyek nem felelnek meg annak a környezetnek, amelyre az árut szánták,
  • szakszerűtlen beavatkozás az áruk gondozásának és gondozásának használatába vagy elhanyagolásába,
  • túlzott terhelés az áruk dokumentációjában, az általános elvekben, a műszaki szabványokban vagy a biztonsági előírásokban meghatározott feltételek megsértésével,
  • a termék szállításakor, miután a vevő átvette,
  • víz, tűz, statikus vagy légköri elektromosság vagy más vis maior, a gyártó vagy a szállító által használtaktól eltérő alkatrészek használata
  • az áruk javítása vagy módosítása olyan személyek részéről, akik nem jogosultak az anyagra vagy a felhasználásra jellemző garanciális javítások, kopások elvégzésére.

 

Ha a vevő panaszkodik a fenti hibákra, a követelést ésszerűen el lehet utasítani.

 

Panasz esetén kérjük töltse ki a Panasz űrlapot, és küldje el nekünk e-mailben:

 

 

IX.
Adatvédelmi irányelvek

A Vevő személyes adatainak megadása szerződéses követelmény, amely szükséges a szerződés megkötéséhez. A személyes adatok megadása az Eladó e-boltjában történő vásárlás feltétele. Ha a Vevő nem nyújtja be az összes szükséges személyes adatot az eladónak, az az adásvételi szerződés megkötésének elmulasztásához vezethet.

 

Az Eladó a Vevő szokásos személyes adatait dolgozza fel: név és vezetéknév, cím, e-mail, tel. számát, és előre történő fizetéskor a számlaszámot.

 

A Vevő személyes adatait az Eladó információs rendszerében 10 évig tárolják.

 

A Vevőnek joga és lehetősége van a személyes adatok online frissítésére az online áruház weboldalán, az ügyfél részben, a bejelentkezés után, vagy más formában (e-mailben, írásban).

 

Személyes adatokat megadhatunk harmadik feleknek - szállító cégeknek (futároknak) és annak a társaságnak, amely a számviteli dokumentumokat a fogyasztói szerződés teljesítése céljából dolgozza fel.

 

A vevő személyes adatait nem közlik.

 

Jogos érdek alapján az Eladó személyes adatokat direkt marketing célokra dolgoz fel (például hírlevelek vagy e-mailek küldésére hírekről, kedvezményekről, akciókról stb.). E célból az Eladó feldolgozza a szükséges adatokat, amelyek a Vevő e-mail címe. Ha a Vevő nem ért egyet az adatok marketing célú feldolgozásával, a Vevő bármikor kifejtheti nézeteltérését, például üzenetet küldve az eladó e-mail címére, amelyben leiratkozást kér a hírlevélről, vagy a megadott linkre kattintva az e-mail marketing üzenetben. A marketing célokra felhasznált személyes adatokat harmadik félnek nem adjuk át, és azokat nem is közöljük.

 

A Vevőnek joga van visszaigazolást szerezni arról, hogy a Vevő személyes adatait milyen módon dolgozzák fel az Eladó e-boltjában. A Vevőnek joga van hozzáférni az ilyen adatokhoz, valamint az információkhoz, hogy milyen céllal dolgozzák fel őket, milyen kategóriájú adatokat dolgoznak fel, kinek adják át a személyes adatokat, mennyi ideig tárolják a személyes adatokat, van-e automatizált egyéni döntéshozatal, ideértve a profilalkotást is.

 

A Vevő az Eladótól megkövetelheti a Vevőre vonatkozó hiányos személyes adatok helyesbítését vagy kiegészítését. A Vevő kérheti személyes adatainak törlését vagy az ilyen adatok feldolgozásának korlátozását. A Vevő kifogást emelhet a személyes adatok kezelése ellen is.

 

A Vevő személyes adatainak kezelése archiválás céljából is szükséges (az eladó jogszabályi kötelezettségeinek teljesítése érdekében, például a számviteli dokumentumok 10 évig történő tárolása céljából). Ha a Vevő az adásvételi szerződéssel kapcsolatban feldolgozott személyes adatok törlését kéri, kérését elutasíthatják.

 

A Vevőnek jogában áll, hogy az Eladó korlátozza személyes adatainak feldolgozását, amennyiben a Vevő a személyes adatok pontosságát kifogásolja, olyan időszak alatt, amely lehetővé teszi az Eladó számára a személyes adatok pontosságának ellenőrzését.

 

A Vevőnek joga van strukturált, általánosan használt és géppel olvasható formátumban megszerezni a rá vonatkozó személyes adatokat, amelyeket az Eladó rendelkezésére bocsátott. A Vevőnek joga van átadni ezeket a személyes adatokat egy másik üzemeltetőnek, ha ez technikailag lehetséges.

 

A Vevőnek joga van tiltakozni, ha személyes adatait direkt marketing célból kezelik. Kifogásolhatja azt is, ha személyes adatait az Eladó indokolatlan érdekének érdekében kezelik.

 

Ha a Vevő gyanítja, hogy személyes adatait indokolatlanul dolgozzák fel, javaslatot nyújthat be a Személyes Adatvédelmi Hivatalhoz a személyes adatok védelmével kapcsolatos eljárás megindítására.

 

Az online áruház megfelelő működésének biztosítása érdekében az Eladó apró adatfájlokat tárolhat a Vevő eszközén - cookie-kat, amelyeknek köszönhetően az online áruház adatokat tárolhat a tevékenységekről és a beállításokról (pl. Bejelentkezési név, nyelv, betűméret stb.) .) Az Eladó online áruháza sütiket használ, hogy emlékezzen a Vevő felhasználói beállításaira és az online áruház szükséges funkcióira vagy marketing célokra. A vásárlók törölhetik az eszközükön tárolt összes cookie-t, és szükség esetén beállíthatják eszközükön az internetböngészőt, hogy megakadályozzák azok tárolását. Ebben az esetben a Vevőnek manuálisan kell módosítania néhány beállítást, amikor visszatér az online áruházba, és előfordulhat, hogy egyes online áruházak szolgáltatásai vagy szolgáltatásai nem működnek.

 

Ezek a feltételek 2020.4.1-től érvényesek

 

 

A weboldalak sütiket használnak. A weboldal továbbihasználatávalelfogadja azok használatát. További Információk.

Elfogadom